luni, 11 martie 2013

Ochelarii de soare accesoriu - doar atat?

Nu stiu in functie de ce criteriu va alegeti voi ochelarii de soare, pentru mine sunt foarte importanti.

Oare ce este mai important? Oare ce simt acei oameni care nu se pot bucura de lumina soarelui, de stralucirea stelelor, de chipul lor sau de privirea persoanei iubite, de chipul copilului sau?

Nu cred ca o sa reusim vreodata sa intelegem. Noi ne bucuram de toate aceste minunatii, dar cu toate acestea trebuie sa avem foarte mare grija de vederea noastra.
Ochelarii sunt un accesoriu si totodata o protectie foarte importanta a ochilor nostrii.
La inceput nu puteam sa ma obisnuiesc cu ei, ma durea capul, mi se pareau incomozi, dar acum am inteles ca sunt esentiali.
Vedeam oameni pe strada purtandu-i si mi se parea ca le da un aer superior, ca sunt mandrii, ca se pitesc cumva sub acele lentile mari si fumurii. Mi-a luat ceva timp pana am inteles cat de importanti sunt.

Trebuie sa alegi o pereche de ochelari buni, care sa te protejeze de radiatiile solare, nu sa fie doar un accesoriu.
Nu-ti cumpara ochelari de la primul chiosc sau din simplele magazine de accesorii. Pe langa faptul ca nu iti vor oferi protectie, te va durea capul si in timp pot dauna vederii tale.
Mai bine o pereche de ochelari buni, decat zece care iti fac rau.

Foarte buni sunt ochelatii de la Polaroid si ai destule modele de unde sa-ti poti alege ceva care sa te reprezinte.
Tot o marca buna sunt cei de la Moschino, eu i-am testat si sunt multumita.

Poti sa-ti iei ochelari cu lentile cat mai mari, sunt foarte interesanti si cei din jur vor fi foarte curiosi ce privire se ascunde in spatele ochilor de bondar. Vor fi curiosi sa descopere intregul tau chip.

 
Deci fii si tu misterioasa, fii un mic bondar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu