duminică, 10 februarie 2013

Ce parfum imbietor!

Oare cine a trecut pe langa mine? Am intors capul si era ea, o femeie aranjata ce purta o vestuta de blana gri legata in talie cu un cordon negru, menit sa-i accentueze talia firava.
Cu o pereche de jeans albastrii si cizme maro, o geanta in forma dreptunghiulara care o arata parca si mai inalta, cu ochelari de soare mari, de aceeasi culoare cu cizmele si parul ei blond buclat radia si lasa in urma ei un parfum fin, dar totodata puternic, dulce dar patrunzator, o nota florara deosebita.

Nu aveai cum sa nu te opesti in loc pentru cateva secunde, pentru a o admira, pentru a descoperi acea fata suava si pentru a-i simti pentru cateva secune in plus parfumul pe care-l purta ca pe o haina fina, din colectia unui mare designer.

Nu stiu cum va reactiona, dar totusi ma duc spre ea sa o intreb ce parfum foloseste, nu se poate sa ratez aceasta mireasma imbietoare! Trebuie sa aflu ce anume foloseste. Il vreau si eu!

Cu pasi timizi, dar sigura pe mine ma apropii si intreb:
- Dar, ce parfum folositi?
Ea se intoarce, isi scoate ochelarii mari si cu ochii ei caprui si mari se uita mirata.
- Da, desigur. Imediat va spun. Sa verific putin in geanta, nu stiu sigur cu ce m-am dat azi.
Apoi, cu gesturi suave, scoate din geanta un parfum in forma de cristal pe care scria Wish by Chopard.
I-am multumit si am plecat spre magazinul de parfumuri, mi-l doream si eu.
Asa suntem toate. Oare care dintre noi nu are o colectie de parfumuri acasa?
 
 
La mine in noptiera veti gasi mai multe parfumuri dulci, ele sunt preferatele mele. Va recomand cateva dintre ele, cu siguranta nu veti da gres:
Cacharel - Noa; Versace - Red Jeans; Narciso Rodriguez - For her; Guerlain - Idylle; Valentino - Valentina; Hermes - Kelly Caleche.
 
Acum ca v-am dat cateva sfaturi haideti la magazin sa le testam. Cine stie, poate ne intalnim marea dragoste pe strada,  haideti sa nu trecem pe langa ea.

Haideti sa ne facem remarcate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu