vineri, 13 septembrie 2013

Impletituri - hai sa ne jucam cu parul



De ce sa nu fim creative si sa nu incercam diverse coafuri? Oare cum mi-ar sta? Oare ma prinde?

Indiferent de ce alegere faci, cand vine vorba de coafura ar trebui sa incerci orice, nu vad de ce nu. Nu ai de unde sa stii ce anume ti se potriveste daca nu incerci. Anul acesta impletiturile se cer foarte mult si in plus mie personal mi se par foarte feminine, diafane, adevarate podoabe parca purtate cu mandrie de una dintre printesele care stau ascunse in noi inca din copilarie.
    
  Anul acesta eu am reusit sa-mi indeplinesc un vis, si anume, acela de a urma cursurile de coafura. Aceasta este una dintre impletiturile mele preferate .

Nu uita daca nu reusesti singura, nu capitula, cu siguranta hairstylist-ul tau te va ajuta .
      

Nu uitati o adevarata printesa se respecta si este tot timpul in pas cu moda!


Am realizat aceasta impletitura tinand cont de tendinte , anul acesta este un must have.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu